Mazda MX-5, która trafiła do naszego serwisu to dobry przykład, w którym mix metod naprawy sprawdzi się najlepiej.
Klient tylko zyskuje, bo
- koszt jest niższy
- efekt końcowy lepszy
Trzeba tylko trafić do serwisu, który umie i chce je dostosować.
Tylna ćwiartka jest generalnie wymagającym elementem w naprawie. Na szczęście w tym przypadku uszkodzenie jest powierzchowne i możemy je spokojnie wyciągnąć bez lakierowania.
![](https://moto-expres.pl/wp-content/uploads/2022/07/292628357_5428928593825077_5508741018747262652_n-1024x768.jpg)
Podobnie wygląda sytuacja błotnika, który kwalifikuje się do PDR, chociaż ze względu na miejsce uszkodzenia, które akurat złośliwie wypadło na przetłoczeniu wymaga pewnej ręki.
![](https://moto-expres.pl/wp-content/uploads/2022/07/292621211_5428928597158410_6544638571219764033_n-768x1024.jpg)
Jednak przy obtarciu na zderzaku PDR nic nie pomoże. Ten element idzie do lakierowania. Ważne, żeby po zamontowaniu nie było śladu ani po tej drobnej ranie, ani po samej naprawie.
![](https://moto-expres.pl/wp-content/uploads/2022/07/292848774_5428928563825080_2962261710128561634_n-1024x768.jpg)
Wgniotki usunęliśmy wykorzystując PDR. To rozwiązanie ma sporo plusów:
- fabryczna grubość powłoki – nie ma szpachli ani dodatkowych warstw lakieru
- nie ma ryzyka złego doboru odcienia lakieru
- cena zwykle jest niższa niż w przypadku pełnej naprawy blacharsko-lakierniczej
Jej podstawowym minusem jest to, że nadaje się tylko do powierzchownych napraw. Z obtarciem na zderzaku poradziliśmy sobie lakierując element.
![](https://moto-expres.pl/wp-content/uploads/2022/07/293396046_5438264399558163_4025478259888944312_n-1024x768.jpg)
![](https://moto-expres.pl/wp-content/uploads/2022/07/293350301_5438264489558154_3490161323991555882_n-1024x768.jpg)
![](https://moto-expres.pl/wp-content/uploads/2022/07/293342018_5438264382891498_7225470135487526513_n-1-1024x768.jpg)
![](https://moto-expres.pl/wp-content/uploads/2022/07/293459365_5438263596224910_8442785760531753277_n-1024x768.jpg)
Niezależnie od wybranej metody i tak chodzi o to, żeby patrząc na samochód nie było wiadomo, czy któryś element był naprawiany. Nieważne czy PDR, czy lakier.
Potrzebujesz pomocy w naprawie samochodu lub przygotowaniu go do korekty lakieru? Szukasz specjalistów, którzy mają doświadczenie także z luksusowymi, sportowymi i niestandardowymi samochodami? Zadzwoń do nas lub przyjedź do naszego biura na sprawdzenie i niezobowiązującą wycenę.