Mazda MX-5, która trafiła do naszego serwisu to dobry przykład, w którym mix metod naprawy sprawdzi się najlepiej.
Klient tylko zyskuje, bo
- koszt jest niższy
- efekt końcowy lepszy
Trzeba tylko trafić do serwisu, który umie i chce je dostosować.
Tylna ćwiartka jest generalnie wymagającym elementem w naprawie. Na szczęście w tym przypadku uszkodzenie jest powierzchowne i możemy je spokojnie wyciągnąć bez lakierowania.
Podobnie wygląda sytuacja błotnika, który kwalifikuje się do PDR, chociaż ze względu na miejsce uszkodzenia, które akurat złośliwie wypadło na przetłoczeniu wymaga pewnej ręki.
Jednak przy obtarciu na zderzaku PDR nic nie pomoże. Ten element idzie do lakierowania. Ważne, żeby po zamontowaniu nie było śladu ani po tej drobnej ranie, ani po samej naprawie.
Wgniotki usunęliśmy wykorzystując PDR. To rozwiązanie ma sporo plusów:
- fabryczna grubość powłoki – nie ma szpachli ani dodatkowych warstw lakieru
- nie ma ryzyka złego doboru odcienia lakieru
- cena zwykle jest niższa niż w przypadku pełnej naprawy blacharsko-lakierniczej
Jej podstawowym minusem jest to, że nadaje się tylko do powierzchownych napraw. Z obtarciem na zderzaku poradziliśmy sobie lakierując element.
Niezależnie od wybranej metody i tak chodzi o to, żeby patrząc na samochód nie było wiadomo, czy któryś element był naprawiany. Nieważne czy PDR, czy lakier.
Potrzebujesz pomocy w naprawie samochodu lub przygotowaniu go do korekty lakieru? Szukasz specjalistów, którzy mają doświadczenie także z luksusowymi, sportowymi i niestandardowymi samochodami? Zadzwoń do nas lub przyjedź do naszego biura na sprawdzenie i niezobowiązującą wycenę.